مرکز ارتباط با مشتريان موسسه اعتباري ثامن

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن و مديرحوزه مديريت با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان به بازديد از بخش‌هاي مختلف اين مرکزپرداختند.

تاریخ ایجاد:یک شنیه 19 آذر 1396
تعداد بازدید: 56

در اين بازديد مديريت روابط عمومي از چگونگي راه اندازي اين مرکز ، نحوه ارتباط با مشتريان و نوع درخواست ها و انتظارات ايشان گزارشي را براي مديرعامل بيان کرد.

محمد حسين نظري توکلي در بازديد از مرکز تماس موسسه به جهت ارتباط مستقيم و استماع نداي مشتري نسبت به پاسخگويي تعدادي از تماس هاي مشتريان و پيگيري مشکلات آنان اقدام نمود .

وي ضمن بازديد از مرکز تماس به مجموعه روابط عمومي تاکيد کرد عوامل مرکز تماس هرچه قوي تر ، سرزنده تر ، شاداب تر و با رعايت اصل مشتري مداري به فعاليت خود ادامه دهند

print



rating
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظر
تصویر امنیتی
وارد نمودن کد
دی ان ان